Tedd könnyebbé az időpont foglalást ügyfeleidnek és magadnak is!


Tudod mennyi vevőt veszítesz el, ha nem automatizálod az időpont foglalásaidat?

Azokat akik munkaidőn kívül, vagy ebédidőben foglalnának. Azokat, akik még csak gondolkodnának a foglaláson, de már most tudni akarják, hogy mikor van szabad időpont. Azokat, akik épp nem érnek el téged, mert másik ügyfeled foglalását rögzítted éppen. Vagy azokat, akiknek fontos, hogy gyorsan és nagyon egyszerűen tudjanak időpontot foglalni.

Időpontfoglaló rendszer

Nem kell többet telefonálgatnod, naptárakat teleírnod, és folyamatosan megszakítanod a munkádat!


Nagyon zavaró tud lenni, hogy ha munka közben kell felvenned a telefont és a munkádat megszakítva egyeztetned az időpontfoglalást. Nem csak kevesebbet tudsz így dolgozni, hanem frusztráló mindig visszarázódnod a munkádba is. Ráadásul, ha épp ügyfél van nálad, akkor őt is zavarhatja ez. Nem jó sem neked, sem az aktuális ügyfelednek, sem az időpontot kérő ügyfelednek.

Időpontfoglalónkat nem csak a alkalmazásodban, hanem a weboldaladon is használhatod!


Amikor létrehozol egy időpontfoglaló naptárt a rendszerünkben az megjelenik a mobilalkalmazásodban. Ott pár kattintással tudnak foglalni az ügyfeleid.

De emellett a weboldaladon is használhatod az időpontfoglaló naptáradat. Olyan egyszerűen illesztheted be, mintha csak egy Youtube videó lenne. Kapsz egy rövid kódot, és ahová azt te beteszed, (vagy a weboldalad kezelője) ott megjelenik a weboldaladban és azonnal használható lesz a naptár. Sőt, egy külön linket is kapsz, amin közvetlenül elérhető a naptárad, így még beillesztened sem kell a weboldaladba, mégis megoszthatod érdeklődőiddel a Facebook-on, vagy egyéb platformokon.

Ezek az előnyök járnak az időpontfoglaló naptáradhoz:


  1. Előre beállítható és automatizálható szabad időpontok.

    Beállíthatod előre, hogy a rendszer milyen időpontokat ne engedjen foglalni. Pár kattintással kiválaszthatóak a hétvégék, a nyitvatartási idők, szabadságok és ünnepnapok. Természetesen akár külön is beállíthatsz nem foglalható időpontokat. Percre pontosan tudni fogja a rendszered, hogy a kért időpontra engeded-e a foglalást, és ha igen, akkor van-e még szabad hely.

  2. Automatikusan figyeli a szabad helyeket.

    Nem kell többé a naptárat bújnod, hogy a kért időpont szabad-e. A rendszer azonnal foglaltnak jelöli azokat az időpontokat, amiket már lefoglalt valaki, így a következő ügyfél már csak a szabad helyek közül választhat.

  3. Beállítható szolgáltatási idők.

    A naptárhoz hozzáadhatsz szolgáltatásokat és azok idejét is. Így nem csak azt fogja automatikusan kezelni a rendszer, hogy mikor kezdődik a foglalás időpontja, hanem azt is, hogy mikor ér véget, mikortól lehet új időpontot kiadni.

  4. Automatikus értesítők.

    A foglalásokról e-mail és telefonos push üzenetet kérhetsz. A foglalást kérő ügyfeleid is kaphatnak automata értesítőt, nem csak a foglalás visszajelzéséről, hanem a foglalt dátum napján is egy emlékeztetőt. Így nem csak kényelmes lesz neked és az ügyfeleidnek, hanem az értesítők miatt kevesebb ügyfeled lesz, aki elfelejti a foglalását, és nem megy el az egyeztetett időpontban. A rendszer tehát segít, hogy ne veszíts pénzt.

  5. A weboldaladba is beillesztheted.

    Az időpontfoglaló naptárad nem csak a mobilalkalmazásodban tud működni. Pár kattintással beteheted honlapodba is. Használhatod akár önálló webcímként, megoszthatod a Facebook-on vagy más közösségi oldalakon.

  6. Nagyon egyszerű kezelés.

    Nagy hangsúlyt fektettünk arra a fejlesztésnél, hogy az időpontfoglaló kezelése a lehető legegyszerűbb legyen. Se neked, se vendégeidnek nem kell képzés, vagy előzetes tudás a használatához. Alapvető számítógépes ismeretekkel bárki nagyon gyorsan tudja kezelni.

  7. Alkalmazottaidnak külön jogosultságokat adhatsz.

    Lehetőséged van rá, hogy alkalmazottaid különböző jogosultságokkal férjenek hozzá a naptáradhoz. Például csak lássák a foglalásokat, de visszajelezni ne tudjanak. Vagy tudják visszajelezni is a foglalást az ügyfélnek, de új időpontokat ők maguk ne tudjanak felvinni. Végig a kezedben marad a szerkesztés joga, de kollégáid munkáját is rendkívül megkönnyíted vele.

  8. Regisztrációhoz kötheted.

    Az időpontfoglalódat beállíthatod úgy is, hogy csak előzetes regisztrációval lehessen használni. Ennek csak az egyik előnye, hogy így illetéktelenek nem férnek hozzá. A másik nagyon fontos előny, hogy a regisztrált ügyfelek adatait így az Apper elmenti és az újabb foglalásoknál már nem kell megadniuk azokat.

  9. Részletes statisztikák.

    Jó átlátható és részletes statisztikát, grafikonokat fogsz kapni a foglalásaidról. Igazán hasznos lesz ez számodra, mivel látni fogod, mely időpontjaid telítettebbek, és melyek azok amikor még elférne néhány ügyfél. Így például tudsz kampányokat, akciókat készíteni az üresjáratokra.

Már az ingyenes próbaidőszak alatt látni fogod a hatalmas különbséget!

Annyira könnyen és gyorsan be tudod állítani az új időpontfoglalódat, hogy már ma életbe is léptetheted. Már az ingyenes időszak alatt látni és érezni fogod mekkora munkát vesz le a válladról.


Próbáld ki most ingyen:

Kipróbálom most