Túl sok idődet veszi el a kampányok elkészítése?
Akkor próbáld ki az egy lépéses módszerünket!


Mutatunk egy lehetőséget, amivel automatizálva elérheted a vásárlóidat...

Eseménynaptár - Időzített kampányokhoz

Az eseménynaptár nem csak arra használható, hogy ha rendezvényeid vannak akkor jelentkezhetnek az érdeklődők. Remekül használható értékesítésre és marketing feladatokra is. Mert esemény bármi lehet, ami az üzletedben történik. Lehet az egy új termék érkezése, egy kampány indítása, egy új kollekció bevezetése vagy akár egy egyszerű árakció is.

Időzített kampányok
Olyan egyszerű használni, mint a sajtreszelőt... és ugyanúgy megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a munkádat. Van egy menüpont az Apper kezelőfelületeden, ahol pár kattintással létre tudsz hozni eseményt. Megadhatsz minden fontos információt, leírást és képeket tölthetsz fel. Amint megvagy vele és aktiválod, a rendszer átveszi a munkát, neked nincs többé teendőd vele.

Az alkalmazásod használói automata értesítőt kaphatnak amikor létrehozod a kampányt. Amikor egy vevőd visszajelzi, hogy érdekli az ajánlatod, azt a rendszer úgy értelmezi, hogy részt vesz az eseményen. Azaz a telefonján folyamatosan ott lesz a kampányod leírása és kap értesítőt, amikor eljön az akciód indulási napja. Sőt, azt is beállíthatod, hogy a kampányod teljes ideje alatt minden nap kapjon egy emlékeztetőt.

Előre látod, hogy mennyien érdeklődnek

Az Apperben pontos statisztikát találsz, ahol grafikonokon tudod követni, hogy mennyire aktívak a vevőid, mennyien használják az alkalmazásod, és mennyien jelzik vissza érdeklődésüket.

Már az akciód, újdonságaid megjelenése előtt látni fogod, hogy várhatóan mekkora az érdeklődés. Persze, nem feltétlenül vásárol mindenki, aki jelzi az érdeklődését, de ha már több kampányt készítettél, akkor a grafikonból nagyon jól láthatod, hogy az előzőekhez képest milyen az érdeklődés, mennyire sikeres a kampányod, és várhatóan mennyi vásárlód lesz az akciód alatt.


"Jó, de miért jelölné be a vásárlóm, hogy ott lesz?"

  1. Mert így emlékeztetőt kap a telefonjára.
    Érdemes a kampány oldalán leírnod, hogy ha nem szeretne lemaradni a lehetőségről, akkor csak jelezze, hogy ott lesz, és kapja az értesítőt, ha eljön az idő. De természetesen ez nem kötelezi semmire, ez nem jelenti azt, hogy bármi is történne, ha mégsem jön el.
  2. Mert kötheted a részvételt előzetes jelentkezéshez is.
    Ha limitált mennyiségre vonatkozik a kedvezményed, vagy például szolgáltatást árulsz, akkor kikötheted, hogy csak azok élhetnek a lehetőséggel, akik itt előre jelzik feléd szándékukat.
  3. Mert jobban átlátja, hogy mi érdekli.
    Ha egyszerre több akciód is van, akkor az érdeklődőd jobban átlátja a telefonján, hogy mi az ami érdekli. Egyszerűbben tudja tervezni vásárlásait, látogatásait nálad.

Lehet ismétlődő kampányod is.

Vannak olyan kampányok és akciók, amik akár bizonyos időszakonként ismétlődnek. Ilyen lehet például éttermek marketingjében, amikor mondjuk minden csütörtökön féláron van a menü mellé a desszert. Vagy ruhaboltok esetében a szezonális termékek kiárusítása.

Ezt is nagyon egyszerűen be tudod állítani.

Annyit kell csak tenned, hogy az esemény létrehozásánál állítod be, hogy hány naponta ismétlődjön. Megadhatsz tetszőleges számot, akár 2-3 naponként, vagy havonta is ismétlődhet a kampányod. Miután ezt egyszer beállítottad többé hozzá sem kell nyúlnod, mert mindenki, aki használja az alkalmazásodat, az feliratkozhat az eseményre, így kapni fogja az értesítődet róla.


Próbáld ki most ingyen:

Kipróbálom most